Ogłoszenie

Dostawa urządzenia do przeprowadzenia testu turbiny powietrznej samolotu na ziemi – Ram Air Turbine Ground Motor Test Tool, typ: AGE 13604A”.Nr referencyjny sprawy: 96/I/WZL2/2025.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A. ul. Szubińska 107,  85-915 Bydgoszcz

Zapraszają do składania ofert na Zamówienie
 pn.: „Dostawa urządzenia do przeprowadzenia testu turbiny powietrznej samolotu na ziemi – Ram Air Turbine Ground Motor Test Tool, typ: AGE 13604A”

Nr referencyjny sprawy nadany przez Zamawiającego: 96/I/WZL2/2025

1.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia urządzenie do przeprowadzenia testu turbiny powietrznej samolotu na ziemi Ram Air Turbine Ground Motor Test Tool, typ. AGE 13604A.

Dodatkowe warunki Zamawiającego:

a)Dostarczone materiały muszą posiadać przewidziane prawem certyfikaty
i spełniać obowiązujące normy i być dopuszczone do użytku na terenie RP.

b)Uwzględnić zalecenia inwestora.

c)Oprócz formy papierowej oferty, dołączyć wersję elektroniczną (skan całej oferty wyłącznie na płycie CD).

   2.Termin i miejsce składania ofert

Oferty zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym nieodłączny załącznik do ogłoszenia, należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 25.04.2025 r. do godz. 14:00 w Kancelarii Wojskowych Zakładów Lotniczych Nr 2 S. A. ul. Szubińska 107, 85-915 Bydgoszcz w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

„Dostawa urządzenia do przeprowadzenia testu turbiny powietrznej samolotu na ziemi – Ram Air Turbine Ground Motor Test Tool, typ: AGE 13604A”

Nr referencyjny sprawy: 96/I/WZL2/2025

Nie otwierać przed 25.04.2025 r. godz. 14:00

3.Termin związania ofertą 

   60 dni

4.Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

5.Przewidywany termin wykonania zamówienia

 12 tygodni od dnia od dnia podpisania Umowy

6.Informacje uzupełniające

  1. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia dalszych negocjacji dotyczących warunków umowy z Wykonawcami, którzy złożyli oferty,
  2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych,
  3. Zamawiający informuje, że postępowanie nie odbywa się w trybie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a na podstawie wewnętrznego Regulaminu, w związku z czym nie udziela informacji o treści konkurencyjnych ofert złożonych w toku postępowania oraz zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia procedury przetargowej bez wybrania którejkolwiek z ofert,
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty w oparciu o kryteria oceny, niedokonania wyboru żadnej oferty i zamknięcia postępowania bez podania przyczyny, odwołania postępowania przed upływem terminu do składania ofert albo przed otwarciem ofert bez podania przyczyny, zmiany warunków określonych w Warunkach Technicznych w każdym czasie, prowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi oferentami oraz unieważnienia postępowania  bez podania przyczyny,
  5. Warunkiem podpisania umowy jest uzyskanie przez Zamawiającego zgody odpowiednich organów Spółki. W przypadku nie uzyskania zgody Zamawiający może unieważnić postępowanie,
  6. Informacja o wynikach postępowania nie obliguje Zamawiającego do podpisania umowy. Zamawiający podpisuje umowę wyłącznie z Wykonawcą, którego uprzednio wezwał do jej podpisania.

Dokumenty do pobrania:

Warunki przetargu

Formularz oferty.

Pracownikiem  Zamawiającego uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

W zakresie Warunków Technicznych Urządzenia:

Krystian Piasecki – tel. kom. 532-752-396; e-mail: krystian.piasecki@wzl2.mil.pl

W zakresie realizacji Postępowania Przetargowego :

Mirosław Brzozowski- tel. kom. 505-145-641; e- mail: miroslaw.brzozowski@wzl2.mil.pl